fbpx

Healthy Body&Mind

Deze methodes gaan jouw fysieke,
mentale en emotionele gezondheid op een
sterk verbeterd niveau brengen!

Neem jij die stap?
Ik ga je daar van HARTE mee supporten!

 

 

 

 

Plan hier je ADVIESGESPREK

Contactgegevens

Dwarsweg 17
1394 AX Nederhorst Den Berg

M: 06 – 15233445
E: info@suzannalandman.nl
W: www.elementofbeauty.nl
KvK: 54246563
Btw-nummer: NL110295110B03

20 hours ago

Element of Beauty

👉TELOMEREN?
(Een telomeer zit aan het einde van elk van de 46 chromosomen van ons DNA en beschermt deze net zoals het plasticje aan het uiteinde van je veters.)

👉Wanneer je ouder wordt, verkorten de telomeren zich onder meer door het kopiëren van het DNA bij de celreproductie.

Houd ze zó LANG mogelijk, én grote kans dat je langer 🍀gezonder en🍀 jeugdiger door het leven gaat!😃

👉Lees hier de 8 manieren je telomeren zo goed mogelijk te houden!(in mailing zijn ze allemaal te lezen)

1. Eet en leef gezond
Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die suiker en junkfood lieten staan, maar overstapten op verse voeding zoals groenten en fruit, een stijging van het enzym telomerase hadden van maar liefst 29 procent!

2. Overeet jezelf niet
Het blijkt dat als je telkens teveel eet, je meer kans maakt op vroegtijdige veroudering. Het is al langer bekend dat calorierestrictie je op de één of andere manier langer jong weet te houden. Al bekend met IF?(Intermitted Fasting?) Een REBOOT helpt je hier heel prettig mee hiermee te gaan starten.

3. Eet vette vis
Een studie die is gepubliceerd in het vooraanstaande blad JAMA liet zien dat mensen met hoge hoeveelheden omega 3 een hoger niveau van telomerase hadden. Kies wel voor wilde vissen en laat kweekvis absoluut staan!

4. Eet donkere chocolade
Goed nieuws, je mag nu snoepen zonder schuldgevoel;-) Kies wel voor extra pure chocolade van meer dan 70%! De pure chocolade van Vivani zijn met kokosbloesemsuiker gezoet en dat is stukken beter dan de plat geraffineerde witte suiker.

5. Drink Groene thee of een Supplement met 'polyfenolen'
Met name groene thee, bevat polyfenolen, daarnaast zijn ook Kurkuma (geelwortel), Rode wijn, Druiven, Citrusvruchten en Broccoli hele mooie bronnen van polyfenolen..

6. Stop met roken en alcohol
Zowel roken als overmatig drinken heeft een negatieve werking op de lengte van je telomeren. Eigenlijk logisch, maar ik noem het toch nog even.

7. Ban stress uit je leven
Stress is niet alleen de grootste bron van ziekte, het is ook nog eens slecht voor de lengte van je telomeren. Dus ont-stressen!
Ga lekker naar buiten voor een wandeling, lees een goed boek, neem een ontspannende massage, leer mediteren..doe vooral wat jij leuk vindt!

8. Zorg voor genoeg antioxidanten
In het lichaam werkt glutathion als een zeer sterke antioxidant. Glutathion wordt aangemaakt uit de aminozuren. Aminozuren zijn onderdeel van eiwitten.

Eet dus voldoende eieren, vis of vlees. Als je vegetarisch eet kun je ook plantaardige bronnen van eiwitten combineren zoals peulvruchten, rijst en noten.
Daarnaast heb je ook supplementen met antioxidantkracht zoals: vitamine C, vitamine E, alfaliponzuur, astaxanthine, CoQ10 en vitamine D3.
En wat ik zelf ook heel fijn vind, bij de exogene ketonen drank waar ik inmiddels al 4 maanden veel plezier uit haal, zit C-Med, een mix van antioxidanten.

Lees in mijn gehele mailing!
preview.mailerlite.com/a0m7o7
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

Element of Beauty

Omslagfoto van Element of Beauty ... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

Element of Beauty

Bekendmaking van de 3 gratis behandelingen!😀

Sorry het was me vrijdag niet gelukt vanwege voorbereidingen partijtje van Sophie😇😬
... See MoreSee Less

View on Facebook

3 weeks ago

Element of Beauty

✅Start zondagavond 21 juni! (Kan ook willekeurige 1-2 dagen wanneer beter past)

❤Je lijf gaat opschonen..,
❤Je huid gaat opschonen!

🍀De magie van autofagie!
... See MoreSee Less

View on Facebook